Ddmylmz ameliyat esnasında kesinlikle başını oynatma. Ben heyecandan deli gibi sağ sol kafamı çevirdim ve şiddetli baş ağrıları çektim. onun dışında katı gıda bir kaç gün yasak olduğu için ve bebek çıkınca miden rahatladığı için çok açlık hissediyosun 😅 kan şekerin düşebilir. Ben incir kompostosu götürmüştüm. Hem çabucak sütümü getirdi hem de şekerli şekerli çok iyi gelmişti. 😁 Karnına kum torbası koyacaklar beni çok korkuttular ama asla ağrı hissetmedim, hemşireler kanama kontrolü yaparken bastırarak bakıyor yine korkuttular ama asla dayanılmayacak bişey değil anlık bastırma sadece, ilk ayağa kalkarken ya Allah deyip kalktım hiç zorlanmadım, gaz çıkarmak için çok yürümek gerekiyor. Başka aklıma gelen bişey yok 🥰 sağlıklı doğumlar diliyorum 💕