Emineyakupoglu Merhaba arkadaşlar lütfen dua edin artık dogurmak istiyorum 38 +1 hamileyim ama hiç belirti yok artık doğum başlasın
Umutaren Emineyakupoglu 1 saat sonra 38+3 ilk gebeliğim doguramadim gelmiyo çocuk rahatı yerinde bende bı an önce doğsun istiyorum geceleri uyuyamıyorum en azından bı anlamı olur bu uykusuzluklarimin
Ecee_0661 Kubrakrs81 Aynıyız canimm bende çok istiyorumm bakalım ne zaman geliceklerr bir saat sonra 39 oluyoruuzz. 🥲
Tezcansadulla Olmuyor valla 3-4 cm aciklikla nisanimda geldi 2 haftadir bekliyorum carsamba sabah suyumu patlatip suni sanciyla dogurtcaklar 🙄 kendiliginden gelmiyor bu kizce
Kubrakrs81 Ecee_0661 bende sabırsızlıkla bekliyorum biran önce olsun istiyorum allah kolay doğum nasip etsin herkese
Ecee_0661 Emineyakupoglu Aminn inşallah canim sende sağ salim al inşallah bakalim ne zaman geliceklerr 🙈
gonulmusic Valla bian önce sağlıkla kucağımıza alalım inşallah kızlar bende 37+6 oldum 2 3 güne inşallah dogururum amin amin amin 😀🙏🧿