Rav-Ebu Buseknmz İlk doğumumu isteğe bağlı sezaryen yaptım. Güzel geçti. Hemen ayaklandım her işimi kendim yaptım hiç pişman olmadım ama pazartesi ikinci kez sezaryen oldum ve hala perişanım ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum ağrılarım çok fazla niyetim korkutmak değil deneyimlerini paylaşmak ve o kadar pişmanım keşke ilk başta normal doğum yapsaydım diyorum ikinci kez aynı yeri kesip dikmelerinden kaynaklı sanırım çok kötüyüm eğer herhangi bir sağlık sorunun yoksa Jersey normal ilerlerse normal yap ama eğer bir sıkıntı varsa veya çıkarsa sezaryen derim❤️
1prenses2prensyenigebe Buseknmz normal doğum ilk doğumum du herşey harikaydı sancım başladı ve 1 saat 15 dakika da doğum yaptım suni sancı ve sıfır açılma ile ama tek sorun bebeğin kafası ölçümlerden farklı olarak büyük geldi epizyotemi yapıldı mecbur biraz fazla dikişim oldu ve bebek biraz çatta kaldı ondan biraz korktum sezaryenimi ise makat gelişti 4500 Gr dı dönmedi ama ama çok daha kolaydı benim için herkesin doğum hikayesi farklıdır tabiki ama benim tercihim sezeryan oldu 3.sezaryenim olacak
bayanukuslu AslanBebeginAnnesi benim çevremde her ikisinide tecrübe edenler canım. Ondan normal diyorum. Gözümle gördüm iki hallerinide 😂😂
bayanukuslu Semrasular ay kız ondan bende de var ama makat bölgeme yakın değil vajinamın hemen dibinde 😔 yeni fark ettim acıyınca doktor kontrolüme var daha gidince sorucam
Mirayasar27_100 Buseknmz iki doğumda seni anne yapıyor herseyin başı saglık tabi ama hiç sıkıntı yoksa bebektede sendede ben normal derim ilkimi normal yaptım şimdi ikincime hamileyim norml yapınca heöen ayaklanıyorsun
RehoGelin Buseknmz ben ilkinde hep normal istedim kendimi hazırladım çatım da gayet iyiydi sonra acil bir durumdan sezeryana girdim. Benden 20 gün önce normal doğum yapan arkadaşım halen dikişleri ile yatarken ben ayaklanıp çocuğumu hastaneye kontrole götürüp getiriyordum. Tam açılma olmadığı sürece normal yerine sezeryanı tercih ederim yine. 🥰
Sblbngl Buseknmz benim iki dogum oldu ikiside normal ve iyiki normal diyorum😂 çok rahat hemen iyi olunuyor ama benim Ablam sezeryan oldu ayyyy ne çekti kadın yaa kalkamadı oturamadı çok zordu bakıma ihtiyacı vardı.
Princessmom Buseknmz isteğimle sezeryan oldum çok rahat geçti sonrası. 2 gün içinde eskisi gbi oturdum kalktm bebeğime baktm evimle ilgilendm. Ama şunu unutma herkesn bünyesi farklı herkesin doğumu kendine özel. Yani yaşayarak öğrenirsin ancak. Kiminin normal doğumu travma oluyor kiminin sezeryan. Kolay atlatanda var zorda her ikisini
Aslihanfs Sürecin ilerleyişi ve bebeğin müsadesiyle normal doğum tavsiyemdir, doğumdan hemen sonra bebeğinle kendin ilgilenebilmek gerçekten muhteşem fakat süreç ve doktorun seni zaten en doğru şekilde yönlendirir. Sağlıklı ve kolay bir doğum dilerim. 💕
Burcu0707 oykubrakpnar sezeryaiyim ve yine sezeryan olacagim kesinlikle oneririm cokta memnunum valla. Bu doktorun tecrubesiyle alakali oluyor sen nerde nasil dogum yaptin bilmem ama sezeryan kadar rahat bir dogum sekli yoktur.gunun belli hersey hazir.. kesimi ee normal dogumda makati yirtilan bile var birde normal dogum sornasi vajina genislemesi var sorna daraltalim diye ugrasanlarda var bu hrrkez icin gecerli degil tabi ama idrar torbasi sarkmasi kesilerden enfeksion kapanlar vs gibi.. sezeryanda tak kesi karninda oda 5.6 dikis ufacik bir alan 10 cm benim kesi yerim.ve 7 yildirda sorun yasamadim simdi yine hamileyim yine sezeryan olacagim ssvd yapabilirimde belki ama hic tercihim olmazdi🥰👌
oykubrakpnar Burcu0707 valla haklı olabilirsiniz sizinki rahat geçmiş ki böyle konuşabiliyorsunuz benimde tam aksine zor geçmişti. Allah tüm annelerimize kolay dogum nasip etsin iki türlüde zor🙏🌸
Burcu0707 oykubrakpnar aminnn dilerim ikincide kuslar gibi hafif bir gebelik gecirir guzel bir dogumun olur🥰🥰🥰