Alisaaa Merhaba, sol kasık ağrısı genelde gebelik belirtisi olarak görülüyor cnm . Ben meğersem sol yumurtalıkla hamile kalmışım o yüzden hep o tarafda hissettim ağrıyı ilk başlarda. Şuan 33 haftayız ve halen batma hissediyorum sürekli