Gerçekten tam anlamıyla iğrenç bi 3 saat geçirdim. Bu arada bu benim 2. Hamileliğim ilkinde böyle olmamıştı ilk hamileliğimde 17. haftada bulantı vs tık diye kesilmişti ama şimdi hala sabah bulantıları devam ediyor. 24+1 deyim suyum biraz çogaldıgı için erken yaptırmak istedi doktorum. İnanılmaz zor içtim her içtiğimde öğürdüm kusmamak için deli gibi dolandım durdum 1 saat sürdü 250 ml 75 gr glikozu içmek. Sonrasıda fena devam eden 2 saat saat başı kan verdim gözlerim çift görmeye başladı. Neyseki ilk açlık 76 1. saat 140 2. saat 109 çıktı.. ama kızlar bu benim hikayem sizde de böyle olacak diye birşey yok ama kolay değilmiş içecegi aç aç içmek…