yenihamileyiz Çok afedersiniz bugün 2 kere büyük lavaboya çıktım. İkisinde de ishaldim🥺 bazıları hamilelikte olur normal dedi, bazıları da normal değil doktora git dedi. Allah korusun gıda zehirlenmesi mi oldum ne oldum çok korkuyorum🥺
1erkekkannesiiii yenihamileyiz bana olabilir normal dedi doktorum. Yine de geçmezse bi görün derim ne olur ne olmaz ama zehirlenme olsa baş dönmesi kusma da olur
Tugcebanu yenihamileyiz ne oldu bilmiyorum ama geçene kadar bol su içmeyi ihmal etmeyin ishal su kaybına yol açıyor malum
seyma9188 yenihamileyiz Yediğiniz bişey belki dokunmuştur.Korkmanıza gerek yok bence hemen.Bi bakın duruma eğer yarın da devam ederse doktora gidersiniz.Haşlama patates,muz,ekşili Türk kahvesi ishali geçirmeye yardımcı olur canım.
yenihamileyiz 1erkekkannesiiii mide bulantım oldu kusmak üzereydim zor tuttum🥺 Marazin_annesi bilmiyorum üşütecek bir ortam da olmadı çok korkuyorum🥺 Tugcebanu hep bol içmeye çalışıyorum🥺
1erkekkannesiiii yenihamileyiz gebelikte böyle şeyler cok normal sakin olun. Baş dönmesi bayılma aşırı rahatsızlık durumunuz varsa acile gidin ama kusma ishal kabızlık baş ağrısı halsizlik iştahsızlık gayet normal hepsini yaşadım
MDeniz42 yenihamileyiz süresi önemli canım uzun sürerse gözükmen gerekiyor ama 5 6 kez olup geçiyorsa sıcaktan ya da yediğin lifli gıdalardan olabiliyor kayısı vs
MerveEmre1508 yenihamileyiz canım endişe etme ben de haftada 1 kere oluyorum sonra birden kesiliyor hamilelikte olurmuş anlamadan soğuk alıyoruz yada acı baharatlı ürünler tüketiyoruz diye de olabilir hamilelikte normalden hassas oluyor bünyemiz ateş terleme ayrıca mide bulantısı varsa doktora git tek başına ishal korkulacak bişey değil
yenihamileyiz Nuryaas teşekkür ederim Deletedmom_51 teşekkür ederim Emineyaman43 folik asit kullanıyorum