Öncelikle herkese merhaba,
Buradan bebişlerin resmini paylaşan anneleri gördükçe çok heyecanlanıyordum. Bugün 11 hafta 2 günlük olduk ve doktor kontrolüm vardı. Sizden ricam cinsiyetten anlayan annelerim bana da tahminde bulunabilirler mi? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim💕
