Gullsenn Merhabalar bi sorum olucak. Ben şimdiye kadar bebeğin hareketlerini hep sağ tarafımda hissettim. Kayınvalidem karnının içinde dönmesi lazım falan dedi onunki sürekli dönüyormuş. Ben 35 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar hiç sol tarafa geçmedi ve ters duruyor. Sizce bu endişelenicek bir durum mu ? 🤷🏻♀️🤔
Diloss Gullsenn canım bende 35 haftayım hep sağda hissettim hala da öyle toplanırken bile hep sağa topluyor kendini :)
kizannesii Gullsenn Bende 33. Haftadaym hep solda hissediyorm genel olarak demekki öyle rahat ediyolar.şu sıralar kontrollernz sıklaşmştr zatn dr bişey demediyse hiç dert etme.herksşn bebegi aynı olck diye bişy yok boşveerr
Gullsenn Diloss evet aynen öyle sertleştiğinde de hep sağ tarafım sertleşiyor sol taraf yumuşak kalıyor. Şimdi Kayınvalidem inşallah bi sıkıntı yoktur çocukta deyince bi endişelendim. Zaten en ufak bit şeyi bile kafamıza takıyoruz 😕
Diloss Gullsenn Takma canım kafana o pozisyon rahat geliyor demek ki yoksa ne gibi Bi sıkıntı olabilir çok şükür hareketi toplanmayı hissediyoruz sonuçta kızlar sağ tarafı seviyor demek ki 😘