Ikram2020 Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim bieşyler yediğimde midem çok ağrıyor hazmedemiyorum bende taze naneyi çay gibi yapıp içiyorum Zararı olur mu nanenin çok tavsiye edilmiyor aklım karıştı