35+4 günlügüm bu sabah 4te başlayıp sabah 6ya kadr devam etti doktora gttm muane herşeyin normal oldugunu söyledi nst bagladıgında sancım 80lere çıktı yatış ve serum verdi tekrar nstye bagladıgında sancım yoktu. 2 gün sonra tekrar çagırdı çok korkuyorum erken dogumdan böyle yaşayan var mı ?