Ilahem İlki 7+4 de kalp atışı durduğu için kürtaj oldu. Sade yerleşme kanaması olmuştu transferden sonra 5. Gün.
İkincisinde hem 4 hem 5.gun yerleşme kanaması oldu. Transfer sonrası bel ve kasık ağrısı oldu. Göğüs hassasiyetim 2.gun başladı. Bulantım 9 da bir kez 10. Hafta da 2 kez, 11-13. Haftalarda her gün oldu