ftmdyn22 Çatlak krem konusunda yardımcı olurmusunuz hangisi hem maliyet açısından hem önleme açısından iyi?
Umutunannesi92 ftmdyn22 incia strech mark kesinlikle kullanmalısın nispeten piyasadaki kremlere göre uygun fiyatlı 👏👏üçüncü aydan beri kullanıyorum 35+1 im
tazebiranne_hg04 ftmdyn22 bio oil kullandım hep hiç çatlağım falan olmadı 30-31. Haftada bıraktım tekrar almadım olmuyor çatlağım diye sonra çatladım
BuketDefne ftmdyn22 merhabalar ben ilk hamileliğimde Mustela kullandım çok memnun kaldım sıfır çatlak tavsiye ederim☺️
birdoktorbiranne Badger krem ve mustela yağ kullanıyorum memnunum ikisi de doğal içerik 🌱 bio oil natural tavsiye edilenler arasında Hindistan cevizi yağı gibi doğal yağlar da kullanabilirsin