Az önce kahve fotosu attım ama içemiyorum önce günde 3 4 bazen 5 kere içerdim o kadar çok seviyorum şimdi bi yudumda midem bulanıyor tiksiniyorum yemekler kokuyor gibi geliyor.
Adetim normalde hesabıma göre 13 Temmuz 15 temmuzda lekelenme oldu 16 Temmuz akşama kadar 17 ve 18 temmuzda yoğun adet kanaması gibi değil ama leke şeklindede değil pembe. Ve akıntılı şekilde kanamam oldu 19 temmuzda peçeteye geldi lekelenme oldu geçti adet günümden beri tam emin olduğum akıntım var acaba olabilir mi acaba test almaya eriniyorum alsam çıkar mı bilmiyorum
Bu belirtiler ne bilmiyorum başına gelen var mı birde bu ay klomen kullandım hala adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor başına gelen veya bilen var mı ağrı kesici içme dedi doktor 🫠