edis22 mama ile alınan kiloda fazla kilo almasını istemiyorlar. Mama içeriklerine bakın, şeker tatlandırıcı süt vs varsa zaten uzak durun. 6 ay sabredin zaten ek gıdaya başlayınca alır kilosunu. Hem kilo iyi bişey değil ki. Kilolu bebek sağlıklı demek değildir.
Siz şimdi kilo alsın diye mama mama mama sürekli mama verirseniz o bebeğin de bir bağırsak florası bağışıklık sistemi var. Her ne kadar süt yoksa mama verilse de mama bağışıklığı baskılar. Mümkün olduğu sürece süt vermeye çalışın. Etrafı da dinlemeyin.
Benim bebeğim ilk 3 ay 6 kilo aldı. 9 kiloydu 3.ayın sonunda. Obez dedik durduk 😂 şu an 16 aylık yani aradan 13 ay geçti 11 kilo. Fit ve kaslı sağlıklı bir görüntüsü var. 12. Aydan beri 10-11 kilo arasında. Sağlıklı ve normal besliyoruz kilo alsın diye ekmek un muhallebi büskivi şekerli şeyler vs vs vermiyorum hiç. Aldırmayın kilo işine önemli olan sağlıklı olması.
Boş kilo yağlı olacağına dengeli güzel büyüsün yavrucak.