Jelibo inşallah görürsün bebeğini. Ama kesen boş da olabilir. Dua et sadece benimde ilk gebeliğimde kesem boşdu 8. Haftaya kadar bekledik. Hatta bilgisiz bir doktor progestron kullandırdı. Ama hiçbir ise yaramayan bir olay oldu. Progestron u kesince kendiliğinden düştü. Cok üzülme canını sıkma. Saglıklı bir bebek olsa görürsün duyarsın böyle düşün. Dua et sadece hayırlısı olsun diye.