aybarsaybuke Arkadaşlar bu bölüme gidenler biraz bilgi verebilir mi Eşime ayrıca randevu almalı mıyım? Hangi tahlillere bakıyorlar? Ne şikayeti ile gittiniz? Sma vs için test yaptırmak istiyoruz yapıyorlar mı? Kaç günde sonuc cıkıyor ?
pkos_dunyam aybarsaybuke devlette 6 ay kadar ortalama cıkıyor sonuc. Eşiniz icin ayrı almıyorsunuz tıbbi genetikten randevu alıyorsunuz doktora şikayetinizi belirtiyorsunuz(kimyasal ve düşüklerim vardı) dosya açıyorlar eşinizden de aynı anda kan alıyorlar. Pıhtılaşma ve genetik bakmışlardı
yasminnnnnnn aybarsaybuke ben hasekide yaptırdım eşime de randevu almıştım sonuçları da 1 ayda çıktı hem pıhtılaşma hem kromozom
Haticee04 aybarsaybuke merhaba Sma testini sağlık ocağı yapıyor eşim kan verdi 2 ay oldu 3. Ay cıkıyormuş sonuç bekliyoruz
yasminnnnnnn aybarsaybuke aile hekimim bakılıyor demişti çünkü zaten evlilik öncesi taramalara da eklendi