Halemustafa48 Merhaba ilk kızımın ismi özgü ikinci de nasip olursa kızımız olacak adına uygun olsun istediğimiz için özün olsun dedik nasıl arkadaşlar 👯♀️ fikrinizi almak istedim.
Halemustafa48 Soy ismi özgün kızlar ondan öyle düşünmüştüm özüm özgün daha iyi sanki sağolun kızlar 🥰🥰🥰
Domatesannesi Halemustafa48 benimde kızımın ismi özgü olucak çok az kullanılan bir isim birisinde duyunca mutlu oldum 🤩
Ece__ Halemustafa48 anlaşılması zor bir isim yani kızınız biraz büyüyünce ismin ne dediklerinde Özün diyince bir çok insan ne ? falan diye soracak ilk etapta anlamayacak muhtemelen. Ama önemli olan sizin beğenmeniz zaten. Beğendiyseniz kimin ne dediği önemli değil :)
Halemustafa48 Özüm isimliler pasif oluyor diyorlar ondan koymak istemedim açıkçası beş aylık hamileyim çocuk hala isimsiz hayırlısı delfin Özge özün özüm gülsiye …bu zamana kadar bu isimler arasında gittik geldik kafam karıştı
Aminenin_annesi Halemustafa48 benim bildiğim bir tane özüm var o da youtuber özüm sabay cok güzel ve özgüvenli bir kız ☺