zehraay123 Kızlar proluton iğneyi 2 haftada bir vuruluyorum dün vurulmam lazımdı vurulamadım bugunde vurulamadım yarın vurulsam bi sıkıntı olurmu??
Pijamaskeliler zehraay123 ben 3 günde bir vuruluyorum 4.gune aksattiginmda oldu sıkıntı olmadı ama yine de takip edin
esradgn123 zehraay123 Ben haftada bir yaptırıyorum Eczaneyle ilgili bir sorun yaşadım cuma günü mesai bitimine denk geldi Doktoru aradım pazartesi yazarım bir şey olmaz demişti
zehraay123 maisiyah_345 serviks uzunluğum 28 mm çok problem değildi ondan 2 haftada bir verdi çok ciddi olmadığı için