oozgenur Kizlar nasil bi yol izlemeliyiz yani ben ve esim hangi bolumlere gidip muayene olmaliyiz nasil testlerden yollardan geçmeliyiz kontroller icin bi sorun olup olmadigini öğrenmek icin bilgi verir misiniz 🙏
Tilkii0 Senin kadın doğuma eşinin de ürolojiye gitmesi gerekiyor eşinden ve senden bazı testler isteniyor o testlerin sonucuna göre karar veriliyor
oozgenur Ya aslinda ben gittim bende bi sorun cikmadi esimde gitti doktor sperm testi istedi ama vermeden geri ciktik hastaneden vermem ben bi kac ay daha deneriz olmazsa soz neyse onu yapariz dedi ama ben belki daha baska yollar vardir diye sordum
minikerdeminannesi oozgenur süt maydanoz buharı var çok yakın birinden duydum çocukları var bana da önerdi yaptın ama onunla mi oldu bilmiyorum,folik asit de icebilirsin bir de psikoloji çok önemli
Tilkii0 oozgenur evet kendiniz kullanamazsınız doktor eğer bi sorun yoksa hsg isteyebilir onu da değerlendirebilir çatlatma iğnesi çok ileri bir olay diye biliyorum ben kaç yıllık evlisiniz
oozgenur Tilkii0 1 yil oldu evleneli 8 aydir deniyoruz nerdeyse ben kendim hormanlarima baktirdim pcos a baktirdim hamilekik icin bi sorun olmadığını soyledi doktorum yumurtlayip catlama bile olmuştu kontrolde ama hala bi neden bulamadik
maisiyah_345 Dire eğitim araştırma ya da ünivvhstanesinde yaptırın testlerinizi özelde çok pahalı olası bi hsg çekilme durumunuz da olursa en azından oralarda ücretsiz ya da az bi ücretle yaptırın derim