28 haftalık gebeyim bu zamana kadar hiç mide bulantısı mide asitlenmesi halsizlik falan hiç yaşamadım ama şu son 4 gündür hem ishalim hem mide asitim var hiç bişey de yiyemiyorum bilmiyorum bu durum normal mi benım gibi durup durup 3.trimestirda bunu yaşayan var mı