merve_donmez Merhaba 😊 bugün 2li test sonucumu aldım biraz risk çıkmış . Oranlama 1/299 çıktı down sendromunda . Yaptıranlar da bu oran ve beta hcg kaç çıktı paylaşabilir misiniz ?
Pullubiber merve_donmez benimde 50:1 çıkmıştı. Çok zor günlerdi benim için. Fetal dna testi yaptırıp herhangi bir sendromu olmadıgını öğrenmiştik
Sedaaa95 merve_donmez Herkesin farklıdır kıyaslamayın bence birde bu risk nerde çıktı yaş riski otomatik hesaplanıyor mesela ben öyle biliyorum. Doktorunuz fetal dna ya da amniyosentez önermedi bu testler daha garanti 2lide yanılma payı çok yüksek oluyor
merve_donmez Ense kalınlığında yada baktığı diğer kriterlerde hiç bir sorun yok ama o zaman neden 1/299 çıktı onu merak ediyorum
merve_donmez merve_donmez aynı soruyu bende doktoruma sordum 2 Li testler de bu tür sorunlar yaşanabiliyormuş 2 gün burnumdan geldi ama çok şükür bir şey yokmuş . 15+3 ü geçince hemen 3lü test yaptırın o daha garantiymiş
Bernnnaaaa merve_donmez 3lü ve 4lü test 2li teste göre daha az doğru sonuç veriyormuş %60 dedi doktor. Risk çıkabilir tanı testi değil bunlar bozmayın moralinizi🙂