Kızlar doğuma az kaldı normal doğum yapıcam inşallah bir aksilik olmazsa. Bildiğin çok iyi dediğiniz bie korse varmı ilk gebeliğimde aldığım korsenin hemen lastikleri falan gevşedi toplandı falan 🤦🏻♀️ Birde bebeklerin arasında pek bişey yok o yüzden bana şöyle sıkı bozulmayacak bir korse önerecek olan varmı acaba. Yada kullandığınız ben şundan memnun kaldım dediğiniz