2koftemom ben arıtma işi yapıyorum kendime ait ofisim var bence her eve lazım ama ihlası önermem çünkü arıtmayı takana kadar çok iyiler arıtmayı taktıktan sonra hiç bir şekilde ilgi alaka yok şahsen benim olduğum şehirde ihlastan kimse memnun değil arıtma alırken servis konusunu da araştırıp alın derim ☺️