5 haftalık Gebeyim karın ağrımadı normal midir
Asliormanci kanama falan olmadığı sürece normal canım benim hâlâ ağrıyor
Kanama yok aşırı da bi ağrım yok ama hafif adet sancısına benziyor
8-9. Haftadan itibaren geçer canım Rahim büyüdüğü icin öyle kasılmalar oluyor