Feruu 1 haftaya normal diyorlar ama 2 haftaya 3 haftaya pek normal demiyorlar geri kalmasında ama haftanız baya ileri pek sorun yaratmaz hani 3 hafta geriye düşerse gelişim geriliği var falan diyorlar. Mesela bugün benim 24+1 deyim ama usg de 24+6 görünüyor