ZeynepBelgemen Kızlara korku varmı heyrcan eminim heoimizde var da bende çok korku var yaa sizlerde durumlar nasil
Fatos91 ZeynepBelgemen son 21 gün doktor her an olabilir dedi bebişim 3200 gram olmuş çünkü korku var bende de 🙃
Zrksvly33 ZeynepBelgemen bende de korku var ve arkamda oğlumu bırakacak onunda hüznü var h benden ayrı kalmadı 😔
Masumanneinci Korkuyorum 31+4 um. Ama kızım çok rahat durmuyor. Korkudan ne yapacağımı bilemiyorum. Basını çok aşağıda hissediyorum. Hareketleri çok aşağıda. İlk gebeliğim normal mi bilmiyorum.
Esra1440 Sanırım korkmuyorum ilk doğuran ben olmıycam ya sonuçta herkes doğuruyo 😄 28 günüm kaldı doğumu aklıma getirmemeye çalışıyorum kimseyle doğum macerası konuşmuyorum sadece sancım suyum kanamam gelirse sakin olmam gerektiğini telkin ediyorum kendime o kadar ☺️ Tabi inşallah zamanı geldiğinde de sakinliğimi koruyabilirim Rabbim herkese kolayca doğum yapmayı nasip etsin 🤲🏻
ozlem_d Bebek iri olduğu için bir an evvel doğurmak istiyorum hiç korku yok, normal doğum olacak mı olmayacak mı derken heyecanımı da kaybettim. Hatta takıntı noktasına geldi yani doğumdan sonrasını düşünemiyorum bile…
Cunponannesi88 ZeynepBelgemen Pazartesi spinal sezeryan olucam çok korkuyorum inşallah güzel olur tüm sürecim ☺️
ZeynepBelgemen Cunponannesi88 inşallah canım bende çok korkuyorum daha 30 günüm var normalmi sezeryan mi olcak onuda bilmiyorum ama sezeryandan daha çok korkuyorum
Cunponannesi88 ZeynepBelgemen iki doğumda tercihe bağlı tabi normal doğum biraz daha iyi anlatılıyor fakat ben kendime güvenmediğim için sezeryan istedim ondan da korkuyorum ama alttan çocuk çıkarmak beni etkiliyor ki çatımda dar sanırım benlik değil