İyi akşamlar kızlar bebeğimizi nasipse Ağustos sonu Eylül başı bekliyoruz,ihtiyaç olarak kafam karıştı
12li takım aldım(Hastane Çıkışı)+5’li hastene çıkışıaldım şimdiye kadar
4-5 adet 5li takım alın diyorlar bunlar 0-3 aylık mı yenidoğan mı alınmalı ? Yardımcı olur musunuz teşekkürler şimdiden