Nihalkoc 7 haftalık hamileyim 6. Haftada beta verdim 61500 çıktı ikiz olma ihtimali var mı ikiz anneleri sizin değerleriniz kaç çıkmıştı kaçıncı haftada ultrasonda göründü?
Omay0707 Nihalkoc beta da degil ultrasonda belli oluyor doktorda 2 kese yada 2 bebek varsa ikiz oluyor 6 haftalıkken 75 bindi benimde ama tek bebek Ve şuan kalp atışınk bile duyarsınız doktora gittiginde
Sehrbnon122 Nihalkoc şimdi söyle betanın pek önemi yok ona bakarsan ben 350 ile öğrendim baya azdı ikiz aklıma bile gelmedi 5 haftalıkken doktora gittim ve doktorum 2 kese var dedi canım suan 20 haftalık olduk iki minnoşumla
Annesininportakali53 Nihalkoc benim 6. Haftada 200000 di beta hcg ama tek gebelik beta hcg ile alakası yok malesef ikiz gebeligin sadece ultrasonla anlaşılacak birsey 🥰
Bebeksu17 Benim de 6+3 haftalık 61000 civarıydı beta hcg değerim ama tek gebelik . Ultrasonda keseyi gördüyseniz ikiz değildir.