36.haftadayım, hergün yeni bir belirtiyle geliyorum buraya ama malum ilk gebelik ve tecrübesizlik..Bugün sabahtan beri bacaklarımda ayaklarımda karıncalanma oluyo, ellerimde de var hafif hafif..Özellikle biraz ayakta durunca bacaklarım kızarıp karıncalanmaya başlıyor..biliyorum bebek çok büyüdüğü için artık rahmim damarlara bası yapıyor ama yine de yaşayan var mı diye sormak istedim bu durumu..ne yaptınız bunun için ne iyi geldi bi de?