Fatmanur2558 Bu hastaneye giden var mı acaba birde yasemin çobanyildizi yeni diye bir doktor var bilgisi olan varmi bu doktordan
gamzosgamzos Fatmanur2558 benim annem bugun gitti tabi jinokoloji bolumundeydi doktor bugun memnun kalmış ilgili bir doktormus ama gebelerle iletisimi nasıldır bilemem 😊
Derinsu2019 Fatmanur2558 hastane çok güzel doktorları da genel olarak iyi sadece birinden memnun kalmamıştım onun dışında hep iyilere denk geldim aciline de çok gittim son zamanlarda, doğumum yakın olduğu için, hepsi ilgili bence memnunum ben
Fatmanur2558 Derinsu2019 insllh banada öyle davranırlar ya Zeynep kamile gittim ben hiçbirinden memnun değilm sdce oya demirci vardı onada randevu yok 29.haftadayim basaksehire git dediler
Fatmanur2558 Derinsu2019 tereddütlerim var bu kadar geç gittiğim için sknti yaşar mıyım diye birde ben normalde perinatoloji takipliyim randevuyu çok zor bulduğum için kadın doğuma aldım inşallah pazrtsi ve diğer haftalar sorunsuz şu doğumu atlatırım sizde insllh doğum yaparsanız sonradan müsait olursanız bilgi verirseniz çok sevinirim
Fatoskty Derinsu2019 ultrasonda bakarken bebeği size göstermiyorlar mı ? Bir arkadaş muayene olmaya gittim alet doktora dönük bebeği göstermedi bana demiş
Derinsu2019 Fatmanur2558 randevulu olduktan sonra sıkıntı yaşayacağını sanmam mecburlar bakmaya geri göndercek halleri yoktur yani🤷🏼♀️Doğumdan sonra da bilgi veririm inşallah salı günü tekrar gidicem seseryan günü almaya
Derinsu2019 Fatoskty evet çoğu göstermiyo bana bitanesi göstermişti komik bi pozisyonu var bunu görmelisin demişti, şans işi yani biraz
Fatmanur2558 Derinsu2019 tmdir sağol canm valla hangi hastaneye gittiysem kovmaktan beter ediyor ya canımı sıkıyor