Eldgrn umayfalay12 kabızlık var canım 9+2 yim valla ayıptır söylemesi yırtıldı bildiğin o derece kötüyüm sıvı da tüketiyorum kasık ağrılarım oluyor birde Allah’a şükür başka birşeyim yok
umayfalay12 ccikizbebek yaa gözünüz aydınn rabbim sağlıcakla kucapına almayı nasip eder inşallah bendede çok ağrı varya belde
ccikizbebek ecem11 yok vallahi 7haftlik gittik ben gördüm iki tane olduğunu ama doktor tek dedi meğer ikiymis