LauraG Merhaba herkese dün kontrolüm vardi ve bebegin bacak arasini da gördük ama yurtdisinda 16. haftadan önce cinsiyet tahmini yapmiyolar. Bacsklarinin arasi bostu bisey yoktu sizce kiz midir? Yoksa bunu demek icin biraz erken mi?
asena0609 LauraG Ben 12. Haftada öğrendim 2 arkadaşım Amerika’da ikiside 10. Haftada kan testiyle öğrendiler
Sarahh LauraG öyle bişeyi ilk defa duyuyorum, aksine yurtdışında daha çabuk söylediklerini duymuştum . Bende Azerbaycandayım 11 haftadan itibaren cinsiyyetini söylüyorlar
2bebe1gebe LauraG yani ben türkiyede yaşıyorum ama 2 gebeliğimdede cinsiyeti tam 12.haftamda öğrendim yani öğrenilebilir ama kesin net mesela burdada 16.hafta civari kararlaştırıyorlar doktorum iki gebelitede cünsiyet şu gibi ama 16. Haftalar civari kesin netleşiyor demişti
asena0609 MDeniz42 Testin adını bilmiyorum ama bi DNA testi dnanızdaki x ve y kromozomunuza bakıyorlar ona göre belirleniyo
asena0609 LauraG Türkiye’de nifty testi diye geçiyo ben fiyat aldığımda 4000 küsür demişlerdi doktorumuz gerek duymadı bizde yaptırmadık ama yurt dışında uygun olduğunu düşünüyorum çünkü zaten örnekleri yurt dışına gönderdikleri için burda pahalı
Mucizebb Bana da 16. 18 arasi %80. 90 kiz dedi ikidd gidiyorum bacakalri kapali bu gn gitim yine bacak kapali dedi 22+6 yim
funnymummy LauraG bende yurtdışındayım 12. Haftada açıkça gördüm cinsel organını erkek olduğu çok belliydi ama 20. Haftada kesinleşti anladıysanız öyledir ama çok da umutlanmayın tabi belli de olmaz
LauraG asena0609 burda 1000 frank istiyolar. Ortalama bi maaş zaten 4000 frank 😂 sağlıksal şeyler genelde aşırı pahalı burda maalesef.
asena0609 LauraG Evet yurtdışında sağlık sisteminin paraya dayalı olduğunu biliyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun burdada özellerde aynı devlete randevu almakta ne mümkün 😅