Kızlar merhaba, şuan 35 haftamdayım 37 haftaya kadar çalışır raporu aldım fakat çalıştığım ofislerde cok fazla covıd cıkmaya başladı bende korkuyorum bir kere geçirdim o zaman daha 10 haftalıktı bebek o yüzden çok etkilenmedi. Sizce raporumu başlatayım mı yoksa 37 kadar sabredeyim mi ? Birde doktora gitsem benim raporumu değiştirebilir mi çünkü 37 kadar çalışabilir vermişti bana ?