Herkese merhaba, benim şeker yükleme testim yüksek çıktı. Dahiliyeye ve diyetisyene göründüm. Bana bir diyet listesi verdiler ve her gün şekerim ölçmem için cihaz yazdılar. İnternetten biraz bakınınca hiç iç açıcı şeyler okumadım. Şekeri yüksek çıkıp sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı? Şu an biraz tedirgin durumdayım.