Yabi takmak değil ama hep aklımda bu gebelik olayı. Geçen sene de takiyordum ama iki kere hamile kaldım bu şekilde ama kaybettim. Şimdi yine istemeye başladık. Testler vs hep temiz genetik testleride verdik sorun yok ki iki kere de hamile kalabilirim. Şimdi neden olmuyor ovulasyon kullanmadım bu kez ama yumurtlamami anlayabiliyorum herseyim düzenidir hiç biri şaşmaz. Hobilerim var yoğun bir isim var onca şeye rağmen aklımın bir ucunda da hep bu var. Başak burcuyu. Zaten herseyi hemen takabiliyorum kafaya. Hadi diyorum başka şey takayım kafaya ama yok. Bir gün unutuyorum bir gün yine aklımda. Çevremde hamileler var. Zaten ben anaokulu öğretmeniyim çocukların içindeyim aklımdan çıkamıyor haliyle.