nurantan 34+6 bugün ilk defa bağladılar doktor baktı sonuçlara git burda çökme var tekrar çekilsin dedi detaylı çeksinler dedi tekrar çektiler bir şey düzgün gitmiyor pazartesi akşam nöbetçiyim gel dedi hiç bir şey anlamadım korkmalımıyım
silenceee nurantan e sormadın mı canım niye nesi var suan ne varsa yapın bakın deseydin keske bende merak ettim cok acil biseyi sanmıyorum ertelesin kontrol amaclı tekrar gel demiş olabilr yani eğer başka bir şey varsa ve ertelediyse doktor suçu
Rabia1012 Bir şey burada düzgün gitmiyor diyip nasıl bugün gönderip pazartesi gel nöbetçiyim diyebiliyor ?
nurantan Rabia1012 bende anlamadım ki iki kere nstye bağladı benek gayet güzel hareket ediyor kilosu suyu falan iyi dedi
Pinpirikanne Mrserdur beni 31 haftada bile nst koydu bu haftalarda basliyor buralarda nst tedbir amaçlı
mirage333 nurantan google resim yükle deyin. Linkten resim yükleyin sonra ordaki 2. Sıradakı linki kopyalayip buraya yapistirin
mirage333 nurantan açılmiyor. Bu ara buradaki fotoları ben hiç açamiyorum. Benden kaynaklı bir sıkintı olabilir
nurantan silenceee ilk nstede iki kere çektirdi ve bana pazartesi akşamı gel dedi ve bugün gittim 1 saat bağlı kaldı bebek sırt üstü güzel sonuç vermiyormuş şuan iyi herşey yolunda bundan sonraki nstelerinde yan yatarak bağlasınlar dedi