Smsn6620 Merhaba doktor ultrason görüntüsünde bebeğin etrafında beliren çift halkayı beğenmediğini bu görüntünün anormal olduğunu bebeğin kalbinin kendi kendine duracağını söyledi. Kalbide 90 atıyor 120 olmalıymış. Bu görüntüde olup bebeği sağlıklı olan oldu mu https://share.icloud.com/photos/066i583rf6ADBbzHooIIBymnA
Ormanmeyveli Smsn6620 Çok geçmiş olsun umarım o görüntü kaybolur ya da düzelme olur ilk defa gördüm gerçekten neden oluşmuş o halka
Smsn6620 Ormanmeyveli neden olduğunu demedi embriyoda kromozal sıkıntı olmuş olabilir dedi. İnş keşke düzelse …