Sedaaa95 ben sürekli yeni doğuranları takip ediyorum, okuyorum..bide doktorda söyledi: biberona alıştırmayın ilk 3 ay, meme istemiyorlar sonra…kaşık biberonu tavsiye etti…böğlede yazın trendyoldan yada e bebekte var..e bebekteki pahalı trendyoldakindan