Mrv58 2 ay 23 günlük bebeğim var. Bizde covid olduk bebeğim hala karantinada. İlk günler 2 gün hastanede yattık, calpol verdiler bir kaç defa ve ateş ölçümü yapıldı. Şuan öksürüğü ve burun tıkanıklığı var pazartesi karantinamız bitip muayene olacağız, inşallah bir sorun çıkmaz 🤲🏻