miraylihayat Seda3309 Ben işkembe içtim kayınvalidem yapmış :/ kelle içmedim ama aynı kapıya çıkar diye düşünüyorum
Gizem260 Seda3309 valla bayramda covit olmuştum o zaman canım istedi hem iyi gelir diye hem de severim ama açık yer bulamadık bayram diye içemedim bulsaydım içecektim
Obirgebe Seda3309 ilk kızımda çok içtim kelle değil ama işkembe aynı şey sayılır inan kemiklerinde o kadar faydasını gördüm ki yeni dogdu kafasını kaldırdı direk kendini tutabiliyordu
Vicibici Seda3309 içmesen daha iyi olur canım hem toxoplazma bulaşma riski oluyor hem de temizlenme aşaması riskli. Onun yerine kemik sulu tandır çorbası içebilirsin belki aynı tadı vermez ama içine sarımsak sirke atınca güzel olur
heavenplease Seda3309 temizlendiği yerin hijyenine güveniyorsanız yiyebilirsiniz. Sucuk İçin de geçerli bu. Yapıldığı yeri ve içindeki malzemeleri biliyorsanız yiyebilirsiniz. Kokoreç de. Önemli olan hijyenik koşullarda yapılmış olması.
Princessmom Seda3309 ben aşerdim haftada içtm 😋 doktora sordugumda uzun süre piştiği için sorun olmicagını söylemişti. Ama temiz yapıldığına emin olmak lazım. İlk hamileliğimde çok içtim diğer sakatatlardan da yedim bir sorun olmadı şükür