AnGeL_24 ona biz değil bebelleriniz karar veriyo canım bi çok hamiş normal doğuma girip sezeryan olup çıkabiliyo hayırlısı ne ise o olsun hangisi hem bebek hem senin için daha sağlıklı olacaksa o olsun zaten sezeryani istesen de istemesen de bebek haftasını geçtiği anda kilosu fazla olduğunda açılman olmadığında normal doğum sırasında nabzı hızlanınca yada olası bi riskli durum söz konusu olursa mecbur sezeryan olucaksin diretmeye gerek yok insanların normal yadasezeryan kotu diye korkutmasına da aldırış etme herkesin dogumu kendine özgüdür açılması sancıları ağrıları vs kimsenin kötü hikayesi seni korkutmasın 😊