bebissannesi kızlar hamileyken bebekle ilgili kötü rüyalar görüp sorunsuz sıkıntısız doğum yapan bebeğinde sıkıntı olmayan oldumu beni rahatlatırmısınız psikolojik olarak gördüğüm rüyadan etkileniyorum 🥺
biranneadayi15 bebissannesi bende iki buçuk aylık hamileyim geçenlerde kötü rüya görmüştüm bebeğimle alakalı Düşük yapıyordum ama hayra yordum canım o rüyamın üstüne kontrole gitmiştim kalbi atıyordu inşallah bir şey olmaz bebişlerimize
Berfin-bektass bebissannesi Doğum yapmadım ama bende çok kötü rüya görmüştüm bebeğimle alakalı çok şükür 36.Haftama geldim hamilelikte oluyormuş kötü rüyalar psikolojinizi bozmamaya çalışın☺️
hayallliiim bebissannesi canım rüya bilinç altının bir yansıması ve hepimiz sürekli endişe içindeyiz o yüzden gebeyken bu tür rüyalar görmeyi psikologlar normal tanımlıyor ve dinen de asla rüyaya itibar etmiyoruz o yüzden çok rahat ol elini karnına koy orada miniğinin seni sağlıkla hissettiğini hisset rüya falan her gün görsen de hamileliğin ile alakalı değil bilinç altı rahat ol kuzum
hayallliiim bebissannesi olan bu bitanem sen benim gördüğüm rüyaları bi görsen ne korku filmleri ne gerilim filmleri olur 🤣🤣🤣
Saglamrahime11 Bende rüyamda bebeğimi doğurmuş olarak gördüm okadar gerçekti ki sabah uyandığımda rüya olduğunu anladım…
tuba-berfin Ben 12 haftalık hamileyim şimdiye kadar 4-5 defadır rüyamda kanamam olduğunu görüyorum sansa da her doktora gittiğimde doktor mükemmel rahim ağzın kapalı diyo hamilelik hormonları ile alakalı kendinizi rahatlatın