Devlette takipliyim 40+3 um 41 kadar bekleyeceğiz sadece nisanım geldi ama leke vs olmadığı ve bebek iyi olduğu icin 41 e kadar bekleyecekmişim sonra alacaklar ama artık suni sancıyla mi olur olağanüstü birsey olmadıkça devlet sezeryan yapmıyormuş zaten hayırlısı bakalım