Bestegkcegul 11.haftamda doktor kontrolüm var sizce cinsiyet belli olur mu ☺️ İçinizde belli olanlarınız varmı 11.haftasında
Yarenn92 Bestegkcegul doktorum 11 haftada erkek gibi demişti salı günü tekrar kontrolüm vardı bu sefer kız olduğunu öğrendim 15+6 haftalığız
brgul_34 Canım çok erken benim 15haftalıkta belli olmuştu hatta doktorum birdaha ki randevuya kadar bekle kimseye söyleme kıyafet vs alma demişti şimdi 26haftalık olduk ❤️🤗
Bestegkcegul Ummu_gulsevinc çook merak ediyorum belli olan bir iki kişi duydum. Sağlıklı sıhhatli olsun tabiki hiç farketmez ama bende eşimde kız istiyoruz☺️
Ummu_gulsevinc Bestegkcegul aynn öyle rabbim sağlıklı sıhhatli olmasını nasip etsin biz anneler hep merakliyizdir rabbim gönlündeki ni nasip etsin 🤲