bayanukuslu Kızlar şeker yükleme sonuçları e nabıza düşüyo mu ? Bugün sabah sağlık ocağında yaptırdım. E nabıza düşmedi daha. Hemogram sonucu düştü o gözükmüyor?
denizz45 50 lik şeker yüklemesi yapıldı 139 çıktı şekerim ebe iyi diyo ama ne bileyim. Bişey demedi tam
SbhtYlmz denizz45 benimde 125 çıkmış e nabızdan gördüm daha dr a gitmedim ama 140’ın altında olması normal kabul ediliyormuş