Nursedacelik Kızlar 1 ağustosta sezaryan doğum için gün aldık genel anestezi olacam. şimdiden heyecan bastı. Tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum. Hastane çantası dışında almam ve yapmam gereken neler var
segah06 Nursedacelik Allah sağlıkla kucağınıza almayi nasip eder ve bir avazda kurtarır sizi de inşallah. Benim de ilk hamileliğim. Kayıtsız kalmak istemedim, tebrik mesajı yazmak istedim kusura bakmayın lütfen🥰 İyi olduğunuz haberlerini almak dileğiyle…
benimmdunyamm Nursedacelik merhaba kaç haftaliksiniz kaç haftalıkken gün verdi siz mi sordunuz doktor mu soyledi 36+2 olacam salı günü kontrol var ben sezeryan istiyorum gün verir mi
Nursedacelik segah06 Ne demek iyi ki yazdınız ❤️ çok teşekkür ederim Rabbim sizede hayırlı sağlıklı bi doğum nasip etsin inşallah. 😍❤️
Nursedacelik benimmdunyamm Ben şuan 37 haftalığım. Belimde kırık olduğu için sezeryan oluyorum. Bi dahaki kontrolünüzde söylerseniz gün verir bence çünkü sezeryan için 38 39 hafta arasında yapılıyor gün verir bu yüzden. Rabbim sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah ❤️