Masumanneinci Öneriniz var mı canlar. Baya var da kalitesi nasıl hangi siteden bakmam lazım yardımcı olur musunuz? Tesettürlüyum. Hastanede, evde giymek için önerilerinizi bekliyorum
starmom Masumanneinci ben bu takımı aldım yazlık kumaş içi kısa kollu hemde uzunca sabahlığı var fiyatı da çok uygun ben dokusunu falan çok sevdim yumuşacık kumaşı ön düğmeleri emzirme açısından çok rahat ettirir https://ty.gl/g7e6bbtlhp Link açılmazsa trendyolda miss dünya lissa uzun sabahlıklı hamile ve loğusa pijama takımı diye aratabilirsin
starmom Masumanneinci ve trendyolda STRAWBERRY lohusa takım diye aratabilirsin tatliş takımlar var çok uygun https://ty.gl/cn084kjw4v
pm2008 Trendyoldan 86 liraya uzun kollu önden düğmeli bir takım aldım gayet güzel boşuna lohusa takımları 400/500 vermeye gerek yok bence iki pijama yeterli yürüyüşlerimdr feracemi giyer gezerim koridorda diye düşündüm 🥰🥰🥰🤍
pm2008 Aynı pijama mağazada 250 liraydı bu arada herşey ateş pahası aynı kalite olmasa tamam dicem ama iyiki trendyol var 🤭
pm2008 Masumanneinci bence olur sadexe koridora yürüyüş için çıkarken giymelik haricinde pijamalarla yatarız zaten penye şal alasım var baş örtü olarak rahat olur diye düşünüyorum 😇😇😇
S123Mrv Bende lohusahamile sitesinden 7li takım aldım kumaşı çok güzel geldi, hem pijama hem gecelik olarak uzun ve sabahlığı heryeri muhafaza ediyor, terliği de örtüsü de içindeydi tavsiye ederim
Masumanneinci S123Mrv boyunuz kaçtı? Benim 1.70 boyum. Kısa gelmez dimi. Ürün ozelliklerinden boy yazmıyor.
S123Mrv Masumanneinci benim boyumda 1.71 kısa gelmedi, 73 kg l beden aldım, sipariş verdiğinizde arıyorlar beden için
Birgul Masumanneinci bende tesettürlüym LCWaikiki den alt üst takım aldım önden düğmeli. Kullanışlı oldu emzirme de falan