Arslanyavrusu123 Dilekbudak bana birdi sanırsam bi kontrol etmişti bi kere daha gelinmişti ama öle gclü bi bastrma dgldi
Kahvesever Dilekbudak tazebiranne_hg04 evet ben gaz çıksın diye bastırdıklarını duymustum. O gazı cıkarmadan eve göndermiyolar
181019 Dilekbudak pazartesi dogum yaptım lütfen okuyun postumu belkı size moral olur. 6 saat içinde 5 6 defa yaptılar ama acı agrı olmuyor uyusukluk oldu için
Aalleeyynnaa Genel anestezi ile sezeryan olmuştum. Bir kez bastırdılar pis kan aksın diye, sonrasında inanın kendime geldim rahatladım. Bir kaç saate de yürüyünce çok daha iyi olmuştu, panik yapmadan akışa bırakmak gerekiyor
myangelson Dilekbudak 2 kere bastırıldı birinde ameliyattan biraz sonra doktor geldi kontrol etti biraz canım yandı karın tarafından bir de uyuşuklugum geçince hasta bakıcılar giydirmeye kaldırmaya geldiğinde bastırdılar bu masaj çok iyi gelecek uterusuna diyip eliyle 1 dk falan bastırarak masaj yaptı ama dayanilmayacak gibi değil tabi açıyor biraz
Keyf_endam19 Belden uyuşuktum bi kere bastılar kum torbası koydular uyuşuk olduğum için hissetmedim bidaha da basmadılar zaten