Nihalkoc Ben daha başlarındayım 7+2 ama 2 kilo aldım siz kaç kilo aldınız? Normalde kaç kilo almak en sağlıklısı
tazebiranne_hg04 Nihalkoc 15-16 kilo almak sağlıklı ama ben 63 ile kaldım şuan 82 kiloyum hayır olsun sonum danaya döndüm 😂
Gizem2121 Nihalkoc masalh deme kiz birak nazar olayim da kilo alayim🤣🤣🤣gebelikte oncede zayiftim boy 1.72 kilo 50 heres zayif dye diye basimi yedi insalh hamileykn alirim da artk demzler ama henuz 3 aldim
Nihalkoc zeytinkiz allah bağışlasın canım hayırlı büyüt😊 valla benim canım sürekli bi şeyler çekiyor napıcaz böyle😅
zeytinkiz Nihalkoc Amin 10 aylık oldu bile 🤭 darısı başınıza. Ben iştahsızdım ya yemek görsem sanki gördüklerimi mideme doldurmuşlar sanıyordum masterchef izliyordum. Herkes dıodu canın istemiyor mu diye. Yoooooo izlerken doyuyorum ya şiştim ben bir yürüyeyim diyordum 😆😆😆😆
Nihalkoc Gizem2121 bende evlenmeden çok zayıftım evlenince alırsın dediler 3 senede 10 kilo aldım 1,5 ayda 2 kilo aldım😅 aman insanlar ne der diye yaşama boşver sen böyle mutluysan gerisi önemli değil
Nihalkoc zeytinkiz işte herkesin bünyesi farklı benim canım hiç sevmediğim şeyler bile istiyor düşün😅
Gizem2121 Nihalkoc aynn vala evlenince alorsn dediler evlendim.de almadim ustune bide 24 haftalk bebegimi kaybetm dahda stres oldm zayifldm bi ara 46 geldim sonra yine 50 oldm şuan 53 kiloyum insalh alirm bu sefer
izobellaaa-_- 29+3 ,63 kiloyla hamile kaldım şuan 78 kiloyum boy 1.72 allahtan boy var hala zayıf duruyorum 😂😂
zeytinkiz berceste5155 evet ilk dogumum normaldi. Güzeldi bana göre korktuğum gibi olmadı. 😬 Hafta 1 cm acıklık ile yatısım yapıldı suni sancı verildi. 19 saat de 4 cm acılmam oldu ama gram acı sancı hissetmedim 🙄 sonra yarım su bardağı suyum geldi. Yavas yavas sancıları başladı 3 saat de 10 cm oldu. 2.ıkınmada geldi kızım suyu ile beraber 🤭
Zeynepp054 Daha hiç almadım diyebilirim 1 kilo falan ☺️ 19küsürdeyim şuan. Mide bulantım çok fazlaydı ondan sanırım
Haticeeklyc 27 haftadayız 11 kilo aldım😂 66 ile hamile kalmıştım. Hemşirem bir kaç kilo daha alalım duralım hamurişinden kızartmadan uzak dur meyvenide gündüz ye dedi😂