Ayyy şekerleriim öyle heyecanlıyım kii, bugün ilk kontrolüme gittim tüm tatilim acaba kese var mı kese varsa bile içi dolu mu kalbi atıyo mu diye şüpheyle geçti. Allahıma çok şükür bugün keseyi gördük hemde iki tanee, ikisininde kalbi atıyor 😍😍 şu an ne hissedeceğimi inanın bilmiyorum 🙈 6 haftalığız henüz bulantım vs yok şükür ki 🐣🐣 doktorum 36.hafta da büyük ihtimalle doğuma alırım dedi. Merak edenler vardı vajinal ultrason yapıldı, 3 ağustosta tekrar randevu var o zaman kan testlerini isteyecekmiş. Progestan ve estrofem kullanıyordum onlara randevuya kadar devam edeceğim yavaş yavaş keseceğiz dedi. Aklıma gelenler şimdilik bu kadar 😍